Alla inlägg den 25 mars 2007

Av Birgitta Johansson - 25 mars 2007 20:15

Idag har vi varit i ridhuset på månadstävling i agility.Det är en svår o en lätt klass.Fajta vann den svåra klassen-jättebra.Nano kom 2:a i den lätta klassen o jag är jättenöjd att hon inte diskade sig. Jag var med i den svåra klassen också, som träning-men det bidde en diskning. Det stod en tunnel för nära ett hinder. OOOPPPSSSS in i tunneln-sen var det loppet kört.Efter loppen åt vi smörgåstårta på klubben o tittade på film. Alla loppen blev filmade. Det är verkligen väldigt nyttigt. Jag måste nog till att få litet mera fart på mina ben. Oj, vad söligt det såg ut-inte undra på att Nano snurrar mellan hindren ibland.Husse tränar på. Imorse sprang han o hundarna 5 km,(han springer inte sakta, när han tränar) medan jag vilade mig i form. Säg nu inte att jag också ska börja löpträna, för det finns inte i min värld. Jag cyklar medan de andra springer.Bra, eller hur?Stora GRATTISAR till syrran Kylie, som blivit uppflyttad till lkl sph idag. Vad superroligt.Grattis också till Jet "Ebba" som är en riktig snygging o tagit sista certet idag. Vilken släkt, Fajta o Nano har.Hej igen-hörs en annan dag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards