Alla inlägg den 19 mars 2007

Av Birgitta Johansson - 19 mars 2007 19:32

Tack för alla grattisar, det är jättekul att ni skriver på bloggen.Idag har SMträningen börjat för både mig och Fajta. Vi var ute och sprang 2 km som lite-kom-igång träning.Det kommer att bli en del fysträning ett par gånger i veckan.Just nu blir det på grusväg men det ska bli mer i terräng är det tänkt. Sedan blir det naturligtvis specialträning i agility.Jag ska själv till gymet imorgon och komma iform.Detta är mina planer inför SM:et.Jag hoppas att jag kan vara flitig och fullfölja detta.Jobbar man energiskt och hårt inför något brukar det alltid ge utdelning.PerHej, här kommer en rapport från matte.Nu har Nano o jag varit o tränat agility. Blev litet kort idag. Jag hade missat att vi skulle träna tidigare.Tränade olika slalomingångar, vippen o däcket. På slalomet måste jag vara tydlig, annars drar hon snabbt på nästa hinder. Är nästa hinder en tunnel är det MYCKET svårt. Missade bara en gång idag. Vippen o däcket klarade hon galant. Går det för fort, hoppar hon rakt ut från vippen-inte så bra.Idag är jag jättenöjd. Får se hur jag tycker imorgon-då ska jag träna lydnad uppe vid klubben-o det är inte min starka sida.Mona: Det blev inga kort tagna på gullFajta-kan bero på att jag inte har så bra pejl på det här med vitbalansen. Men vänta bara......Hej o tack för idag.Biggan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards