Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Birgitta Johansson - 17 maj 2009 20:06

.... har skött sig alldeles utmärkt idag. Bara en liten barbiedockehand har blivit avbiten. Men äsch vad gör väl det? Jag får väl helt enkelt köpa ny docka till barnbarnet Stella.


Basta  o Nano har varit till skogs o tränat spår tillsammans med Mona,  Kirra o Pixie o Bettan o pappa Exo idag.


Basta är riktigt duktig. Hon tar upp spåret från sidan alldeles själv. Idag var första gången spåret legat i en timma, o det gick väldigt bra.

Det är förståss inte långt. Idag var det ca 40m i en liten böj. Hon blir såååå jätteglad när hon hittar sin leksak.


Nano´s spår var betydligt svårare. Inte långt, men med många svåra vinklar.

Inga problem med det idag.

Fajta har fått valla. Det tycker hon är roligt, så idag är alla nöjda tror jag.


Husse  är på möte ang. ag.tävlingarna på torsdag, fredag. Det är MÅNGA anmälda-så det kommer att bli långa dagar. Hoppas bara att vädret hållier sig i skinnet.


På tisdag är vi några stycken som ska till Maria Hagström med våra valpar. Det ska bli intressant.


Nej, nu måste jag in o skriva av mig litet dåligt samvete. Måste också berätta hur tålig lillan är. (Ibland)


 Jag har hållit på o sorterat kläder i garderoben nu på kvällen. Jag var så gott som klar, skulle bara hänga in ett par tröjor o vem har jag stängt in i mörkret där då,  om inte allas vår lilla Basta. Hon kom glatt utspringande. Tacka sjutton för det, vem vill sitta där inne????


//Biggan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards