Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Birgitta Johansson - 12 maj 2009 19:44

Måste berätta litet mera om hur Basta hade arbetat igår.


Jag berättade ju att hon tagit husses skor. Jag trodde hon tagit dom från golvet, men nejdå, hon hade öppnat skjutdörrarna på garderoben. Hämtat först en sko o upp i sängen med den. Hämtat nästa sko o upp i sängen med den. Hämtat benet o pulat ner i ena skon. Hämtat älsklingsleksaken som piper o lagt den långt in i garderoben.


Här var hon färdig med garderobsjobbet o gick nu över till att placera om korten. Det lyckades hon med ganska bra. Kort överallt, men det var bara ett par stycken som var helt förstörda. Jag tror hon sorterar saker. Kanske en liten kontorsråtta.


Jag hejdade henne när jag kom på att hon började med en pärm. Det kanske var dumt, hon kanske tyckte det var dags att sätta in korten. Å, det har hon väldigt, väldigt rätt i. Det är verkligen dax.


Idag har hon varit världens snällaste o sötaste lilla Basta. För att inte tala om husse som var väldigt snäll o hämtade mig o hundarna, när vi var ute på promenad o himlen bara öppnade sig. Tror ni jag hade regnkläder på mig???


Hej igen


//Biggan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards