Alla inlägg den 27 september 2008

Av Birgitta Johansson - 27 september 2008 15:48

Den här helgen är det inget tävlande o inte så mycket tränande av hund heller.


Den här helgen firar vi födelsedagar o sen är vi barnvakt till barn-barnen.

Å, sen byter vi fönster o sen tränar vi litet förståss.


Jag har varit ute på förmiddagen o kört litet uppletande.

Tre saker per pass-vi körde två pass. Både F o N var verkligen på hugget idag. Jag hade lagt ut en mjukis, ett plastlock o mitt Mary Kay läppglans.


Samma saker båda gångerna, beroende på att det var det enda jag hade med mig. Jag hade bara tänkt att promenera i skogen.


Det visade sig, att det inte var jättesmart att lägga ut läppglansen. Den är ju rund o litet svårt att hålla fast, så vem av dom som var "tvungen" att sätta i huggtänderna litet extra (läs trasig läppglans) vet jag inte. Jag märkte bara att den var väldigt kladdig.


Men, vad gör väl det, när hundarna var så flitiga o snabba i sitt letande.


Hej igen


//Biggan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards