Alla inlägg den 12 september 2008

Av Birgitta Johansson - 12 september 2008 22:36

På eftermiddagen idag blev det en tur i Lerbäcksskogen med svampkorgen.

Kollade upp en del kända ställen. Det blev inte mycket men man får vara glad för det lilla. Sedan skulle jag leta reda på ett bra ställe som jag inte visste exakt var det låg. Det blev en lång skogspromenad utan att jag hittade till målet.Jag var ganska vilsen ett tag. Till slut kom jag ut på en väg. Som tur var så kände jag igen mig. Det var 600 m till bilen.

Hundarna fick i alla fall drygt 2½ tim roligt skuttande i skogen idag.


Härom dagen fick vi världen bästa skotträning. Vid en skjutbana i närheten där vi bor började dom skjuta för fullt, när vi var ute på en liten promenad. Över hundra skott i serier om sex. Jag anpassade avståndet med hundarna, så att det smällde "lagom" högt, så att dom inte reagerade och var oberörda. Perfekt!


Imorgon ska vi ut i skogen igen och lägga spår till högre tävlingen nästa helg.

Per


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards