Alla inlägg den 17 september 2008

Av Birgitta Johansson - 17 september 2008 19:38

Igår var jag o några väninnor inne på trav i Örebro. Det var s.k tjejtrav.

Det innebar förståss inte bara trav utan där var oxå en liten mässa med massor av krämer, hälsovård, massagestolar, information av strykjärnsmetoden (för att ta bort rynkor) etc.etc


Det är klart litet välbefinnande är aldrig fel. Därför köpte jag en sån här. Meningen var att jag skulle ge bort den i present, men när jag kom hem, provade jag den på Per o han ville absolut inte ge bort den. Jag får allt köpa en till.  Har ni inte provat den.Gör det!!!


Sedan åt vi på restaurangen o spelade på hästar förståss. Inga vinster här inte. Hästarna sprang inte alls som vi ville.


Däremot vann jag oriflamegrejer för ca 300:-. Jag hade tippat mest rätt påvilka hästar som skulle vinna i 5 olika lopp. Varför jag inte spelade som jag tippade-Det har jag ingen bra förklaring på.


Kul var det, så det gör vi om.


Idag blev det litet lydnadsträning tillsammans med Mona o Bettan.

Rutan, fritt följ o litet ståövningar med Nano o framåtsändande, kryp, metallapportering med Fajtisen. Osså litet skall med båda, osså litet kontaktfältsövningar förståss.


Kul dag, nu ska jag iväg o vara barnvakt.


//Biggan



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards