Alla inlägg den 24 november 2008

Av Birgitta Johansson - 24 november 2008 19:11

heter det. Det är bara det att jag inte kommit på ngt bra ännu att hämnas med. Vilken luring han är, Per.


Å, det är klart jag kan ju inte härmas o ta kort på honom när han ligger o snusar i soffan-för det gör även han ibland, ska ni veta. (Nu kommer han säkert att protestera) Jag måste ha litet egen fantasi=det kommer.


Ni måste väl undra hur det är med "blivande mamman".

Jag vet inte om det är önsketänkande om jag inbillar mig-men nog tycker jag att hennes tuttar blivit större. De som sitter längst fram, ni vet. Dom kändes ju överhuvudtaget inte förrut-nu putar dom allt litet.


Hmmmmmmm, jag tror o tycker det i alla fall.


Igår körde vi agilityhinder till ridbanan. Nano får inte vara med o leka där har matte bestämt. För usch o fy tänk om det skulla hända ngt o jag kan ju inte öva henne att gå på halvfart. Det går ju inte. Nej, hon får hålla sig på backen ett tag nu. Spåra, uppletande, lydnadsträning o promenader blir det såklart-men jag tror vi håller oss till det. Som sagt-vi håller oss på backen ett tag nu.


Tyvärr får inte Fajta heller vara med o leka där heller.

Det är jättetrist, men hon är litet stel i höger bakben när hon legat still ett tag o sen reser sig. Inte alltid o efter några steg är hon precis som vanligt igen. 

Vi tar det lugnt med henne ett tag. Per har litet idéer, som vi berättar om en annan dag.


Vi hörs snart igen.


//Biggan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards