Alla inlägg den 17 november 2008

Av Birgitta Johansson - 17 november 2008 19:48

och det kan man säga att jag hade imorse. I helgen var barnbarnet här o vi lekte med fingerfärg. Ja, vi och vi hon lekte med fingerfärg i badrummet. Kul-kul.


Jag hade alltså satt på locken på sex burkar o lagt dom i asken. Den stod så fint uppe på övervåningen.


Imorse fick någon av hundarna för sig att jag skulle ha den. (Dom jobbar för att få smaka vid frukosten) Antagligen var den för otymplig att bära, så i trappen hördes ett brak, när hon tappade asken o ut och ner för trappen ramlade sex burkar. Tjohoooooo - Locket satt kvar. Vilken TUR-Det hade inte varit så skojigt att ha sex burkar fingerfärg i trappen och två hundar som väl hade sprungit runt överallt med färg på tassarna.


Alla ni som har barn som lekt med fingerfärg, förstår säkerligen hur det hade sett ut i huset då.


En burk i taget kom dom springande med till mig o sen sist kartongen. De tyckte själva att de gjort ett bra jobb. Det tyckte allt jag med.


Nu när det är så mörkt på kvällarna, vill jag visa hur snygga Fajta o Nano är när vi ska ut på promenad.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards