Direktlänk till inlägg 8 november 2007

Vin på en torsdag

Av Birgitta Johansson - 8 november 2007 21:13

Ikväll har jag varit o klippt mig o gjort litet slingor. Det är litet uppiggande.

Uppiggande är det oxå när man kommer hem till dukat bord o det dessutom står ett glas med rödvin på bordet.


Härligt med en sån sambo. Jag får helt enkelt stå ut med att han inte förstår sig på jordgubbstrixet.


Har tränat litet kryp, skall o ställande idag med både Fajta o Nano. Ställandet o skällandet går rätt bra. Krypet har vi inte kommit så långt än med Nano o med Fajta tränar jag fortfarande på farten. Det vill säga att hon inte ska vara fem meter före mig, för hur i hela friden ska jag då kunna vinkla åt olika håll??? Varför har jag alltid så svårt att lära in kryp, jag fattar inte det.



 
 
Bettan

Bettan

9 november 2007 10:10

Det där med vinet var inte dumt...

Du, jag har oxå tränat kryp!

http://exo.bloggagratis.se

 
Tina!

Tina!

9 november 2007 11:32

Hej! Synd att vi inte ses i Rättvik!! Är precis på väg att åka ,håll nu alla tummar ni har i helgen.....det behöver vi !!
Vi ses Tina å Wiggo!!

http://landet.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

10 november 2007 17:01

Härligt med dukat bord och vin!! Då kan man ju överleva att han inte hajjar jordgubbstricket.... ;)

http://www.goskelpie.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Johansson - 16 juli 2009 22:05

Den här bloggen har upphört fr.o.m. 2009-07-09. Numera bloggar vi via vår hemsida www.bumerangs.se  Välkomna att titta in där!...

Av Birgitta Johansson - 8 juli 2009 13:48

Basta´s hyss fortsätter. Det är andra paret som man hittar i bitar. Vi får snart bygga en liten snickeboá åt henne.   Igår, var först jag och Mona med Kirra och vallade på nya får hos en bekant till Mona i Stortorp utanför Örebro. Det var 20-talet go...

Av Birgitta Johansson - 6 juli 2009 19:33

Ibland får man till det, oftast inte. I Åtvidaberg fick jag till det ordentligt med Nano. På 2 dagar körde jag totalt 6 lopp med Fajta o Nano. Inget DQ lopp. Fajta kör jag numera bara agilityklass. Hon placerade sig 7:a o 11:a. Inte dåligt för Fajtag...

Av Birgitta Johansson - 4 juli 2009 09:44

Semestern är här. Åååååååååå, så härligt. Det bästa är ju nu, när man har hela semestern FRAMFÖR sig.   Åå, så håll tummarna i helgen, please!!! Till vad får ni gissa själva.   //Biggan ...

Av Birgitta Johansson - 2 juli 2009 11:37

Det är tänkt att vi ska tapetsera om i vissa delar av huset så småningom. En av familjemedlemmen tycker att vi ska sätta igång nu och har redan börjat att riva ner tapeten. Det är ingen idé att utlysa en tävling vem det kan vara. Frågan är för lätt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards