Direktlänk till inlägg 13 april 2008

Jag vann.......

Av Birgitta Johansson - 13 april 2008 19:45

ja, inte på den inofficiella agilitytävlingen som vi var med på idag. Kumla hade den tillsammans med Folksam. Det var lagtävlingar i Folksam Cup.


I loppet diskade vi oss-Inte så mycket mera att skriva om det.


Eftersom jag var funktionär, så bjöd travet på mat o när jag jag skulle hämta maten, var det dags för ett lopp. Jag stod där o tittade litet grand, sen tyckte jag att en häst såg fin ut o hade ett väldigt bra steg. Ja, varför inte spela litet. Jag är aldrig på trav så det kunde ju vara kul. Sagt o gjort jag satsade 50 kr och vann 530 kr. Inte så illa.


Allt är förstås relativt, mannen som stod framför mig i kön-plockade ut 30.000:- och han som stod bredvid mig, visade att han just vunnit 14.000:- så som sagt allt är relativt-men jag var i alla fall glad över min vinst.

/Birgitta 

Jag passade på att fråga Maria Knutas idag vad hon trodde om Fajta.

Efter att hon hade kollat och kännt igenom henne hittade hon en riktigt öm punkt i en muskel vid vänster knä och hon tyckte att ländrygg var stel/spänd .

Nu ska jag försöka behandla detta  och se vad som händer.

/Per


 
 
Ingen bild

lotta

14 april 2008 09:34

Ja jag håller tummarna för lilla Fajta...

 
Ylva

Ylva

14 april 2008 11:17

Du har öga för hästar, Biggan. Om jag någonsin skall spela på trav så är det med dig. :)

Låter ju bra att Maria ändå hittade något. Hoppas att det är där skon klämmer och att Fajta blir bra med behandling.

http://www.grusifer.wordpress.com

 
Fia

Fia

18 april 2008 21:41

Visst ja.... Ni har en flaska vin från Ola står hemma hos mej! Kanske kan den passa när Bettan inviger sin nya altan :))

http://www.vickulas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Johansson - 16 juli 2009 22:05

Den här bloggen har upphört fr.o.m. 2009-07-09. Numera bloggar vi via vår hemsida www.bumerangs.se  Välkomna att titta in där!...

Av Birgitta Johansson - 8 juli 2009 13:48

Basta´s hyss fortsätter. Det är andra paret som man hittar i bitar. Vi får snart bygga en liten snickeboá åt henne.   Igår, var först jag och Mona med Kirra och vallade på nya får hos en bekant till Mona i Stortorp utanför Örebro. Det var 20-talet go...

Av Birgitta Johansson - 6 juli 2009 19:33

Ibland får man till det, oftast inte. I Åtvidaberg fick jag till det ordentligt med Nano. På 2 dagar körde jag totalt 6 lopp med Fajta o Nano. Inget DQ lopp. Fajta kör jag numera bara agilityklass. Hon placerade sig 7:a o 11:a. Inte dåligt för Fajtag...

Av Birgitta Johansson - 4 juli 2009 09:44

Semestern är här. Åååååååååå, så härligt. Det bästa är ju nu, när man har hela semestern FRAMFÖR sig.   Åå, så håll tummarna i helgen, please!!! Till vad får ni gissa själva.   //Biggan ...

Av Birgitta Johansson - 2 juli 2009 11:37

Det är tänkt att vi ska tapetsera om i vissa delar av huset så småningom. En av familjemedlemmen tycker att vi ska sätta igång nu och har redan börjat att riva ner tapeten. Det är ingen idé att utlysa en tävling vem det kan vara. Frågan är för lätt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards