Direktlänk till inlägg 19 april 2007

Stegräknare

Av Birgitta Johansson - 19 april 2007 20:51

Idag har vi börjat "trampet" på jobbet. Vi har varsin stegräknare, det är skoj. Jag som jobbar på kontor gick idag 5565 m-rätt så bra tycker jag. Vad bra tänkte jag. Nu ska jag ha på mig den när jag åker o tränar. Pyttsan den sitter kvar på mina andra byxor. Det får bli nästa gång. Det var många kelpies på klubben idag. Mona o Kirra, Fia o Ettra, Lotta o Härja, Helen o Mille, Susanne o Furia, Inger o Elektra o Bettan o Exo. Hoppas jag inte glömt nån nu. Kul, eftersom hjärtat klappar litet extra för kelipevovvarna.

Idag har vi tränat lydnad o agility. Nano fritt följ, framförg. o apportering-det går  bra, tycker jag. En platsläggning blev det också.Fajta tränade jag ff, skall o kryp. Fajta har bra skall, men sitter inte still. Krypet tränar vi från början, så det är inte någon träning framåt än-får se om det kan dämpa farten.

Jag måste träna däcket mera. För idag hoppade Nano bredvid, kan bero på att jag sa "hoppa" istället för "däcket", som jag brukar. För när jag testade igen så gick det bra.

Idag kan man säga att det är ett riktigt hundväder. Här snöar det o blåser o är inte skönt alls. Så nu är det té o sen en VARM dusch som gäller. 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Johansson - 16 juli 2009 22:05

Den här bloggen har upphört fr.o.m. 2009-07-09. Numera bloggar vi via vår hemsida www.bumerangs.se  Välkomna att titta in där!...

Av Birgitta Johansson - 8 juli 2009 13:48

Basta´s hyss fortsätter. Det är andra paret som man hittar i bitar. Vi får snart bygga en liten snickeboá åt henne.   Igår, var först jag och Mona med Kirra och vallade på nya får hos en bekant till Mona i Stortorp utanför Örebro. Det var 20-talet go...

Av Birgitta Johansson - 6 juli 2009 19:33

Ibland får man till det, oftast inte. I Åtvidaberg fick jag till det ordentligt med Nano. På 2 dagar körde jag totalt 6 lopp med Fajta o Nano. Inget DQ lopp. Fajta kör jag numera bara agilityklass. Hon placerade sig 7:a o 11:a. Inte dåligt för Fajtag...

Av Birgitta Johansson - 4 juli 2009 09:44

Semestern är här. Åååååååååå, så härligt. Det bästa är ju nu, när man har hela semestern FRAMFÖR sig.   Åå, så håll tummarna i helgen, please!!! Till vad får ni gissa själva.   //Biggan ...

Av Birgitta Johansson - 2 juli 2009 11:37

Det är tänkt att vi ska tapetsera om i vissa delar av huset så småningom. En av familjemedlemmen tycker att vi ska sätta igång nu och har redan börjat att riva ner tapeten. Det är ingen idé att utlysa en tävling vem det kan vara. Frågan är för lätt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards