Alla inlägg den 15 april 2007

Av Birgitta Johansson - 15 april 2007 20:50

Idag grattlar vi brorsan- grattis Warma (Kalle) som varit o tävlat lydnad o fått ett förstapris. Jag  längtar efter att få se honom på agilitytävling. Jag har sett  Tinas andra kelpie på planen-jag säger bara WOOOOOOW. 


Fajta har blivit moster idag o jag har haft fullt sjå att följa Johanna o Fnissas  blogg. Skönt att allt gick bra. Litet avundsjuk är jag allt-det är så himla kul att ha valpar.


Idag var städdag på klubben. Stor uppslutning o jättetrevligt hade vi o väldans mycket saker åkte i soppåsarna.


Sedan litet agilityträning-tänk vad bra det går på träning. Mona o Kirra tränade också litet agility, mest slalom o det har hon fattat galant. Kirra alltså.


Å sen litet lydnadsträning, ja idag var både matte o hundarna tydligen på bra humör. Det funkar ju som bäst då. Nu är det väl mest platsen som måste befästas ordentligt, innan vi ger oss ut på tävlingsbanan, lilla Nano o jag. Alltså, bara så ni vet-kraven är olika på momenten.


Jag hann också med att gå på bio o se Nina Frisk. Den var jättebra tycker jag-men några tyckte den var rätt så kass. Ja, som sagt smaken är olika.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards